Grafisk design kan være en løftestang for dit mærke

Et godt grafisk koncept kan fungere i alle typer markedsføringsmateriale, på alle platforme og er umiddelbart genkendeligt. Virksomhedens grafiske design siger en hel del om, hvem I er. Grafisk design er jeres facade; jeres ansigt udadtil. Hvis I er verdensmestre til det, I laver, skal jeres grafiske design også signalere dygtighed og ekspertise. Ellers vil det skabe støj i forbrugernes bevidsthed. Godt grafisk arbejde skal passe til dem I er, for at du og medarbejderne kan arbejde med det, genkende jer selv i det, stå inde for det år efter år og gennem jeres design formidle budskaberne til kunderne.

Grafisk design skal afspejle hele jeres historie
Vi går til opgaven på samme måde, som vi går til udviklingen af virksomhedens grafiske identitet. Vi skaber jeres grafiske design efter en grundig brief og brainstorming, hvor hele jeres historie, produkter, målgrupper, strategi, selvopfattelse, stil, kultur og mange andre ting er med til at definere, hvilken retning designet skal have. Vi bruger jeres viden og input i konceptudviklingen og præsenterer, tilpasser, optimerer og rentegner, så det grafiske arbejde rammer plet og får den effekt, det skal have.  

Brander virksomheden langt ind i fremtiden
Virksomhedens grafiske design går igen alle de steder, virksomheden er til stede blandt kunderne og i mediebilledet - på brevlinje, messer, udstillinger, annoncer, brochurer, på emballager og i alle de andre markedsføringsmaterialer, I benytter. Godt og gennemtænkt grafisk design kan brande virksomheden langt ind i fremtiden og blive den velkendte visuelle oplevelse, kunderne og omverdenen kan kende virksomheden på. Det betaler sig også her at gøre sig umage og tage sig tid til at vælge rigtigt.

Relaterede Synergicases