Grafisk identitet – virksomhedens DNA afkodet på to sekunder

Grafisk identitet eller visuel identitet handler ikke bare om at have et flot logo. Grafisk identitet er et gennemgående brandingværktøj, der afspejler virksomhedens inderste værdier og målsætninger. I Synergi udvikler vi en grafisk identitet til din virksomhed efter en grundig brief og brainstorming, hvor jeres historie, produkter, målgrupper, marked, strategi, selvopfattelse er med til at definere, hvilken retning jeres grafiske identitet skal have. Vi inddrager jer i konceptudviklingen, så den grafiske identitet får den helt rigtige klang og gennemslagskraft hos jer - både indadtil og udadtil.

Designmanual viser vejen til alle platforme
I Synergi tager vi altid udgangspunkt i den enkelte virksomheds behov. Vi bevarer jordforbindelsen og tænker: Er logoet praktisk brugbart? I hverdagen er det vigtigt for dem, der skal arbejde med logoet, at de har adgang til en let måde at omsætte det kreative logo til praktisk brug. Det kræver ofte en brugervenlig designmanual og et stærkt koncept, der kan skaleres fra meget småt til meget stort.

100% genkendelighed
Når logodesign og virksomhedens øvrige identitet er rigtigt vellykket, er det en afspejling af virksomhedens DNA og kan afkodes på to sekunder. Og det er selvfølgelig udviklet, så det fungerer på print, på web og bøjet i neon. Tænk bare på Googles digitale logo, der er i konstant forandring, men alligevel altid er 100% genkendeligt og samtidig fortæller en historie om, hvad virksomheden repræsenterer.