Gør dine modtagere til medtagere

Kom og køb, kom og køb! Vi ser dem i tv, biografer, busser og tog. I aviser og magasiner, i blade, på postkort, på internettet, på mobilen. Hver dag og alle vegne møder vi kampagner for alle tænkelige varer og budskaber. Vi skal købe rejser, telefoner, tøj, cola, høreapparater, vi skal donere penge til Syrien, spise grønnere, blive besøgsvenner, passe på solen, sortere affaldet og huske cykelhjelmen. Budskaberne og formaterne taler i munden på hinanden, og der skal meget til for at råbe os op. I Synergi tror vi på, at dine budskaber bliver hørt, hvis du kommunikerer ærligt og relevant, hvis du kender dine målgrupper godt og gør dig umage med at vælge ud i budskaberne, så du ikke fylder forbrugerne/modtagerne med tom snak. Vi tror på, at du med ærlighed, æstetik og interessant indhold har en chance for at gøre dine modtagere til medtagere – og så er din kampagne allerede godt på vej.