Google Analytics

Google Analytics – forstå dine kunder bedre
Vi er certificerede i verdens mest udbredte værktøj til webanalyse, Google Analytics. Google Analytics er et værktøj, der kan hjælpe dig til at forstå dine kunder og deres webadfærd bedre.

Google Analytics kan spore dine besøgendes adfærd og give dig et vigtigt indblik i, hvordan dine besøgende opfatter din hjemmeside, webshop eller mobilapp. Med vigtige informationer som for eksempel hvilke sider dine besøgende ser på, hvor lang tid de er på din side, og hvilken enhed de benytter, kan du med fordel bruge Google Analytics til at se, om din platform skaber mere omsætning i din virksomhed.

Fra strategi til mål
Som ejer af en hjemmeside, webshop eller mobilapp, har du formentlig en idé om, hvordan du får omdannet dine besøgende til kunder. En del af det at være til stede online er at sørge for, at du også får skabt en rentabel forretning. Det kræver, at du ved, om din investering giver noget i den anden ende.

Vi opsætter konkrete mål med brug af Google Analytics, så du med lethed kan se, hvor du skaber mere salg, får flere leads eller på anden måde omdanner besøgende til kunder. Det handler derfor om at handle ud fra de data, Google Analytics giver dig og dermed skabe vækst i din virksomhed.

Hvordan får du mest ud af dit markedsføringsbudget?
Du har måske en webshop, hvor du sælger tøj, og nu ønsker du at vide, om dine kunder køber mere, når de køber via deres mobil eller PC. Og hvor finder de dig? Skal du satse mest på Google eller Facebook?

Med en klar strategi og opsatte mål i Google Analytics, får du direkte anvisninger til, hvor du skal sætte ind for at få mere gang i din forretning.

Vi oversætter tal til ord
Analyseværktøjer som Google Analytics kan indhente rigtig mange data. Du har måske selv modtaget en masse data, som det kan være svært at få overblik over og handle ud fra. Vi har stor erfaring i at oversætte tal til ord og gøre teknisk kompliceret statistik gennemskuelig og forståelig.

Skab den bedst mulige oplevelse på din platform og få mere salg
Det handler ikke om, at du skal være mester i at forstå begreber såsom CTR, medium og konverteringsprocent. Du skal bare læne dig op ad vores viden og omsætte den i praksis. Når du har en klar oversigt over, hvordan dine besøgende navigerer, ved du, hvad der virker, og hvad der skal forbedres – og dermed er du rustet til at give dine besøgende den bedst mulige oplevelse på din platform og få mere salg.

SynergiCases