C A S E

 

FRA STRATEGI TIL KONKRETE TILTAG


Kunde: CFD
Materiale: Strategikasse med udgangspunkt i FN's verdensmål.
Herudover inspirationskatalog og plakater.
Hvordan gøres en virksomhedsstrategi konkret for den enkelte?

Hvordan gøres en strategi konkret for den enkelte? Det var udfordringen for udviklingsteamet hos CFD. Men de havde en idé til hvordan det kunne gøres og derfor henvendte de sig til os:

’Kan I udvikle en "wow-kasse", der kan gøre vores strategi omkring blandt andet FN's verdensmål mere levende?’
Og sådan tog en virkelig spændende opgave tog sin begyndelse. En specialudviklet strategikasse, som skulle sendes ud til afdelingerne, med det formål at gøre opmærksom på den nye strategi og gøre den konkret og interessant for medarbejderne.

Mange tråde skulle samles og det interessante ved denne case var at selve layoutet, som normalt er det der tager tid, var det mindste fordi der var så meget praktik i at få det hele til at spille sammen – pakket ind i en pæn kasse.

 

3B0A3732
Inspirationskatalog
Vi får altid god sparring og professionel håndtering hos jer, men særligt ved denne opgave…

Vi fik god rådgivning og hjælp til at samle forskellige tilgange og forskellige muligheder, også så vi fortsat kunne holde os inden for budgettet.

Som udviklingskonsulent var det interessant at få lov til at være med i hele processen fra start til slut.

Jeg synes at vi har fået rigtig god sparring og et godt blik udefra i forhold til hvad der kunne fungere når vi har set os blinde på det hele.

Fortæller Kirsten van der Poel udviklingskonsulent, CFD

Spiralering Bordeaux Beskåret
CFD Logo Og Spiralryg3
Pink Kort Closeup
Kasse Beskåret
3B0A3810
Strategikort