Næstved teater

Synergi har udviklet en grafisk identitet og en hjemmeside, der fremhæver teatrets fornemme omdømme og repetoire.

Scroll ned

Næstved Teater – et kulturelt fyrtårn på Sydsjælland

Næstved Teater 1
Næstved Teater 2
Næstved Teater 3
Næstved Teater 4
Næstved Teater 5
Næstved Teater 6
Næstved Teater 7
Næstved Teater 8
Næstved Teater 9
Næstved Teater 10
Næstved Teater 11
Næstved Teater 12
Ring til Synergi på Tlf: 7027 9003 og book et brainstormmøde om din virksomheds kommunikation.

Synergi hjalp Næstved Teater ud over scenekanten
Synergi kom til Næstved Teater og foreslog dem at lave et oplæg på en ny grafisk identitet og et webdesign, der passede til teatrets imponerende repertoire. Vi fandt en stil, så Næstved Teater i dag fremstår som en attraktiv kulturinstitution med en stærk grafisk identitet. Sammen med repertoiret og den professionalisme stedet er drevet med, giver det nye look et fængende og godt helhedsindtryk af teatret.

Nyt logo og webdesign giver et professionelt look
Næstved Teater er en teaterforening for Næstved og omegn, der arrangerer opførelser af forestillinger fra landets teatre, herunder Schaufuss Balletten, Det Kgl. Teater, Folketeatret, Den Jyske Opera, Næstveds egnsteater, Grønnegade Teater og mange flere. De arrangerer både voksen-, familie- og børneteater. Teatret laver årligt en sæsonbrochure, som Synergi fik lov til at lave et oplæg på. Brochuren husstandsomdeles i et oplag på 37.000 i Næstved-området. Vi foreslog også teatret at opdatere deres logo og føre deres hjemmeside over i et design, der kunne stå mål med deres repertoire og omdømme i regionen.

Enkel opdatering og vedligeholdelse af hjemmesiden
Vi udarbejdede et nyt logodesign og programmerede websitet i det nye design. Hjemmesiden fik tilkoblet et CMS-system, Umbraco CMS, der gjorde det enkelt for kunden selv at vedligeholde og opdatere hjemmesiden. Herudover lavede vi en gentegningsfolder til tidligere medlemmer, der gav dem forkøbsret til sæsonens billetter og en ungdomsfolder - begge i et design, der lå i tråd med hjemmesiden og sæsonbrochuren. Synergi stod også for tryk, færdiggørelse og levering - herunder koordinering af den store husstandsomdeling med Post Danmark.

Ny identitet giver et godt helhedsindtryk
Fra at være en teaterforening, hvor der ikke var den store sammenhæng i de markedsføringsmæssige tiltag eller det grafiske udtryk, fremstår Næstved Teater i dag som en professionel kulturinstitution med en stærk, grafisk identitet og en æstetisk hjemmeside og sæsonbrochure, som de får megen ros for af brugere, teatergængere og andre teaterforeninger. Et udtryk, der sammen med et varieret og professionelt repertoire giver det helt rigtige helhedsindtryk af teatret.