C A S E
DESIGN AF ÅRSRAPPORT, MÅLRETTEDE KAMPAGNER OG PORTAL
Kunde: Tandlægeforeningen
Materiale: Årsrapport, kampagne, hjemmeside
Tandlægeforeningen – interesse- og sundhedsorganisation
Tandlægeforeningen er en interesseorganisation og den faglige sundhedsorganisation for alle tandlæger i Danmark. De arbejder for, at fremme tandlægefaget som en sundhedsfaglig profession, der sikrer medlemmerne et godt arbejdsliv og fremmer den orale sundhed i befolkningen. Tandlægeforeningen har klare værdier; kvalitet, troværdighed, saglighed, service, dialog og ikke mindst høj tilfredshed blandt patienterne.
Design af årsrapport
I 2015 ønskede Tandlægeforeningen at forny det grafiske udtryk på deres tilbagevendende årsrapport. Synergi var her behjælpelig med at udarbejde et design, der matchede foreningens eksisterende profil. Designet tog udgangspunkt i virksomhedens tekster, fotos og regnskaber for at skabe en tydelig sammenhæng mellem brand og rapport. Siden 2015 har Synergi udarbejdet det visuelle udtryk i årsrapporten.
Målrettede kampagner
Foruden Tandlægeforeningens årsrapport, har Synergi udarbejdet forskellige kampagner målrettet tandlæger i Danmark. Vi har udarbejdet kampagnemateriale til online og offline.
Portal til salg af virksomheder
Desuden har vi udviklet portalen https://praksisbasen.dk/ , hvor tandlæger har mulighed for at sætte deres klinikker til salg.