Synergi søger backend webudvikler

Kommunikation handler om mennesker. I Synergi spiller menneskelighed, ordentlighed og sund fornuft en vigtig rolle for, hvordan vi arbejder, hvordan vi opfatter os selv og vores kunder, og hvem vi gerne vil arbejde sammen med. Vi skifter ikke vores medarbejdere ud hele tiden, men driver et stabilt vækstende bureau, hvor kunden møder den samme art director, projektleder eller webudvikler hver gang. Lige nu søger vi en skarp backend webudvikler, til at styrke vores position i markedet.

Som backend webudvikler bliver du ansvarlig for at drive og udvikle vores kunders webløsninger. I samarbejde med vores webdesignere og projektledere skal du være med til at matche vores kunders digitale udfordringer og levere kvalificeret rådgivning, sparring og løsninger.

Opgaver og muligheder i Synergi

  • Rådgivning af kunder i forbindelse med opstart af projekter
  • Analysere kundens digitale platforme og relevante trends
  • Programmere websites til vores kunder
  • Samarbejde med webdesignere og projektledere omkring udvikling af digitale løsninger
  • Udvikle vores digitale forretning

Kompetencer og erfaring

  • du har styr på udvikling af specialløsninger i Umbraco CMS eller har stor erfaring i tilsvarende CMS-systemer
  • du har styr på udvikling af moduler og tillægsfunktioner
  • du har erfaring med C#.NET og MVC

I forhold til Umbraco forventer vi følgende af dig:

  • du har erfaring med C#.NET og MVC
  • det er et plus hvis du er certificeret Umbraco

du har et godt kendskab til:

  • MS SQL Server
  • MS Visual Studio
  • (X)HTML, CSS
  • XSLT
  • JavaScript – gerne med kendskab til jQuery
  • Overholdelse af webstandarder
  • Web Accessibility

I forhold til dig som person forventer vi følgende:

  • Du har erfaring med og forståelse for både frontend- og -backendudvikling. Vores udvikling foregår ved brug af nyeste og moderne teknologier, baseret på Microsoft .Net
  • Sammenfattende er der tale om såvel små som store opgaver, der kræver stor præcision, vedholdenhed og en stærk analytisk sans. Du skal arbejde selvstændigt og kunne prioritere dine opgaver samt være en kvalificeret sparringspartner for kolleger og leder.
  • Beherskelse af dansk i tale og på skrift
  • Du er skarp i både skrift og tale – også på engelsk – til møder og til præsentationer.
  • Du arbejder selvstændigt, ambitiøst, ansvarsfuldt og resultatorienteret

Hvad gør os til noget særligt?
Vi søger efter en kollega med hovedet i skyerne og begge ben på jorden, for sådan er vi selv. Vi arbejder kompromisløst og kreativt for at skabe gode og holdbare løsninger for vores kunder – samtidig med at vi er pragmatiske og arbejder inden for både budgetter og deadlines. Eller sagt med andre ord: Ingen nøkker her. Vi kan starte helt forfra, eller vi kan overtage, hvor et andet bureau slap. Kommunikation og markedsføring er et håndværk, ikke en kunstart, og kundens behov bestemmer opgavens omfang. Det vigtige er, at virksomhedens kommunikation skaber sympati, sælger varen og får den gennemslagskraft, der skal til på kundens marked.
Hvis du ser verden på samme måde, vil vi meget gerne høre fra dig så hurtigt som muligt.

Vi kan tilbyde dig

  • Søde kolleger og et godt arbejdsmiljø i et smukt hus
  • Fitnessrum, frokostordning og fri parkering
  • Løn forhandles individuelt i forhold til kvalifikationer.

Har du spørgsmål, inden du søger, er du velkommen til at kontakte Thomas Hansen på tlf.: 70 27 90 03.

Skriftlig ansøgning sendes til Thomas Hansen: th@synergi1.dk eller Synergi A/S, Marinebuen 11, 4700 Næstved.

Ansøgningsfrist: gerne inden onsdag 8. april 2015

Læs mere om os og vores kunder her på www.synergi1.dk

Synergi er et full-service reklame- og webbureau, der samarbejder med virksomheder inden for mange forskellige brancher og på mange forskellige niveauer. Vi er især er stærke på grafik, design, idé, web og produktion. Derudover har vi et godt netværk af freelancere inden for bl.a. tekst, PR og foto, som vi benytter, når opgaverne kræver det.

På www.synergi1.dk kan du læse mere om os, se eksempler på vores arbejde og hvilke kunder vi samarbejder med.